Halvan är halv


Det har varit väldigt dålig uppdatering, vilket vi varnade lite för. Det har varit mycket annat planerat så bloggen har fått stå åt sidan några dagar. Men nu är vi tillbaka igen. Helmut har varit på resande fot och kom tillbaka för sent för att hinna till cirkelfysen. Däremot var jag, Halvan där. Jag kan säga att jag kände mig väldigt halv när inte min tränings- och bloggkollega var närvarande. Det var om möjligt ännu jobbigare än förra veckan. Nu blir det skörpning för Deltans träning, i alla fall i några dagar innan jag åker hem till hålan för att fira min födelsedag med släkt och vänner.

Såg förut att jag kom upp i strax över 9 timmars träning förrförra veckan, men bara 5 förra. Ganska kul när man har en träningsdagbok och ser svart på vitt vad man egentligen presterat.

Nu blir det skönhetssömn, mer bloggande framöver!

// Puss och kram, Halvan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0